Re.Zmena rozliseni (vyreseno)

Stinky mensik na vakpv.infos.cz
Pondělí Říjen 7 11:07:17 CEST 2002

no uz sem to vyresil v corel,tam je prímo jeden nástroj.Neslo mi o "postizení
amer. filmem",buh chran mou dusi,ale kámos chtel ciste zivocisne zaujmout
jednu slecnu-ta zere prírodu a soby.Jelikoz sem nesehnal fotku soba ve velkém
rozlisení,potreboval jsem to nejak udelat(slo o tisk na A4,nej. na
A3)Výsledný efekt byl docela dobrý,takte sem spokojený.No tudít musím
nepotvrdit názor pana T.Vondru ze to nelze.MM