IP TABLES - delsi

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pondělí Říjen 7 12:04:57 CEST 2002

> U REDIRECT target se pise, ze je vhodny, pokud chci udelat
> transparent proxy. Tohle je mi celkem jasne. Pokud mam sit s
> adresami napr. 192.168.10.0/255.255.255.0 a pouzivam SNAT,
> pouziju jej i v tomto pripade, kdy pouzivam REDIRECT na
> proxy? IMHO  uz ne, protoze ven pujde proxy. Chapu to dobre?
> (resp. vyjadril jsem se jasne?)

SNATovat muzete bezny ostatni provoz (FTP, IRC atd.), ale pokud to udelate i
s HTTP tak vam to nepujde prez tu cache... REDIRECT prave slouzi k tomu
abyste veskery provoz na port 80 (pripadne dalsi) presmeroval na vhodne
nakonfigurovanou proxy cache (treba squid) a aby uzivatele nemeli moznost
toto obejit

kocour