SAMBA ako PDC, obmedzenie moznosti prihlasenia

housj0am na karlov.mff.cuni.cz housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 7 12:06:40 CEST 2002

> Kam si vleze? Jako, ze by si donesl do skoly vlastni notebook s
> linuxem, pripojil si ho do site a surfoval? Hmm, tak tomuhle skutecne
> zabrani maximalne obsluha ucebny. Me je jasne, ze to reseni neni moc
> dobre. Bohuzel se nenasel nikdo, kdo by navrhl lepsi. :-(

No, mozna jsem si myslel, ze tam je dual-boot :-))

Dalsi vec je, ze k tomu nepotrebuje prece vylozene linux, to byl jen
priklad. Proste spolehat se na to, ze klient spusti jakysi skript a tim se
odloguje, ma ekekt akorat tak na BFU. Sikovny clovek si urcite najde 100
zpusobu, jak ten skript nespustit.

-- Honza Houstek