Puvodni iso image z CDcka

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Říjen 7 12:22:17 CEST 2002

Ahoj,

da se nejak z CDcka ziskat puvodni iso image? Oc mi jde, dostal jsem na
CDcku novy Mandrake. Bohuzel je na mediich, kterym davam tak ctvrt roku
zivota a ja bych je prece jen rad vlastnil trochu dyl, takze jsem je chtel
prepalit. Pomoci mkisofs jsem si udelal iso image, ale nesedi mi md5 soucty
oproti tem, ktere by ty image mely mit. Predpokladam, ze je to tim, ze jsem
zvolil jine parametry pro mkisofs a tudiz vyrobil trochu jiny image, nez je
ten puvodni.
Jak z CD ziskat image, u ktereho budou sedet md5 checksumy? Rad bych mel
jistotu, ze moje kopie jsou stejne jako original.

Diky Zdenek Bohm