Redhat 8.0 a konzole pres ssh (SecureCRT)

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 7 13:28:41 CEST 2002

On 07/10/2002, Zdenek Zednicek wrote:

> Myslím, že je to problém  na straně rh80. Chyba se mi projevuje
> z Win98/putty i z rh73/kde/konsole. Nevíte co je špatně?

Nerikal tu nekdo, ze RH8 bezi defaultne v unicode? Pokud je to pravda,
mohlo by to byt pricinou.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka