servis24 Internet Banking

Jiří Blahovský blahovsky.jiri na quick.cz
Pondělí Říjen 7 15:44:00 CEST 2002

Dnes jsem byl podepsat novou smlouvu k této službě a když už se tady o tom
hovoří, tak bych rád zmínil věc, která mě trochu  rozladila.

Opis bodu 3.2 Uživatelské příručky Servis24:
Technické předpoklady využití služby
Nutným vybavením na straně klienta pro správnou funkčnost aplikace
Servis 24 Internetbanking je osobní počítač s nainstalovaným operačním
systémem Microsoft Windows (...následuje výpis mnoha verzí Windows)
a prohlížečem Microsoft Internet Explorer, verze 5.0 a vyšší.

Myslím, že to je trochu podivná politika.