Puvodni iso image z CDcka

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Říjen 7 13:53:07 CEST 2002

> Da sa to jednoducho:
>
> dd if=/dev/hdc of=/tmp/mandrake.iso bs=1024
>
> A mate to.

A fakt vam to takto funuguje. Ja to zkusil a zkoncil jsem na tom, ze se
(patrne) natahlo a ulozilo cele CD a pak me to zacalo rvat spoustu chybovych
hlasek jako cdrom_decode_status : error, DriveReady Statur Seek Error, Atapi
reset complete a podobne a to tak dlouho, dokud jsem nevysunul suplik.
Image, ktery takto vnikl ma 711MB oproti 694MB, ktere vznikly pri pouziti
mkisofs. MD5 taky nesedi.
Ja osobne bych tipnul, ze problem bude v tom, ze dd potrebuje jako parametr
velikost toho, co ma nacist, jinak se asi pokousi cist i "za roh", jenze
nevim, jak presne velikost zjistit.

S pozdravem Zdenek Bohm