servis24 Internet Banking

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Říjen 7 14:10:18 CEST 2002

> Dnes jsem byl podepsat novou smlouvu k této službě a když už
> se tady o tom
> hovoří, tak bych rád zmínil věc, která mě trochu  rozladila.
>
> Opis bodu 3.2 Uživatelské příručky Servis24:
> Technické předpoklady využití služby
> Nutným vybavením na straně klienta pro správnou funkčnost aplikace
> Servis 24 Internetbanking je osobní počítač s nainstalovaným
> operačním
> systémem Microsoft Windows (...následuje výpis mnoha verzí Windows)
> a prohlížečem Microsoft Internet Explorer, verze 5.0 a vyšší.

:-)) On vazne nejaky rozumny clovek jeste pouziva Ceskou sporitelnu? Ja
myslel, ze posledni zbytek silencu odesel ve chvili, kdy Sporitelna zacla
"sponzorovat" politiku. Kdyz dali penize vsem stranam, ktere mely sanci byt
ve vlade, tak to IMHO byl jasny znak, ze je neco spatne a ze se potrebuji
jen "pojistit". :-)

TNX