IceWM

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Říjen 7 14:13:42 CEST 2002

> Vypnout antialiasing fontu ???
> http://sdb.suse.de/en/sdb/html/extrender.html

Aha, diky za odkaz, ale po jeho prostudovani jsem z toho jelen jeste vic :-(
Jednak mi podsekce odkazu Solution moc nepomuze, kdyz tam nemam KDE, ale
hlavne mi nejak nejde dohromady, proc by se iDesk branil antialiasingu,
ktery pry mam zapnuty, ac ho system nepodporuje (pravi se v tom odkazu),
kdyz cokoliv ostatniho se bez problemu spusti (takze ostatnim programum tato
skutecnost asi nevadi, takze problem tak nejak automaticky hledam v
konfiguraku iDesku) a pritom v .ideskrc zadny anitaliasing nezapinam.
Spis jsem to celou dobu videl na to, ze zadavam do .ideskrc ten font nejak
spatne, ale ted uz nechapu vubec nic :-(
Hmm, asi nema smysl tomu venovat cas.
Mimochodem, tohle povazuju asi za jednu z nejvetsich nevyhod filozofie OSS,
nebo programu kolem Linuxu - spoustu z nich dlouho nemuzete rozjet a kdyz se
obcas konecne dovrtate vysledku, skoncite na zjisteni, ze je ten program pro
vas zcela nevhodny.
Widlari to maji jednodusi - nainstaluji, prolezou to a bud se tim zacnou
zabyvat, aby doladili nastaveni, nebo zjisti, ze je to k nicemu a smazou to.
No flame, prosim. Pripadne nadavky za tento nazor prosim na soukromou
adresu.

S pozdravem Zdenek Bohm