Puvodni iso image z CDcka

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Pondělí Říjen 7 14:06:49 CEST 2002

On Mon, 7 Oct 2002, Martin 'MegaSoft' Mokry wrote:

> Nebude stacit:
> dd if=/dev/hdX of=/tmp/cdcko.iso
> Ja si takto robim image ktore potom mountujem cez loopback ...

Takovyto CDimage sice bude fungovat spravne ale nebudou vam u nej sedet
prave ty md5sum. Abyste mohl ziskat z CD zpet stejny iso image i se
spravnym md5sum musite znat spravnou delku puvodniho image. pripadne si
trochu pohrat s tim stazenym z cd.

Pro dalsi prohledejte konferenci s parametrem "iso cdrecord" nebo kouknete
sem:
http://bbs.cvut.cz/~covex/Linux/isoimage.html