RedHat 8.0 - druhe prvni dojmy

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Říjen 7 15:07:18 CEST 2002

To je prave taky to co strasne dlouho hledam. Ja si vetsinou instaluji
jeste vnc, dump a dalsi veci, verze od verze je to nekde jinde, nebo hledam
a nenalezam (treba linuxconf - nesmejte se, ale mate kdo si ma pamatovat
zhovadilou syntaxi etc/sysconfig?). Me to naklikani balicku trva tak 15-20
min (RH7x).

BTW, je v novych redhatech misto linuxconfu nejaky podobny konzolovy
nastroj? (mimo vi ;-) Delavam tu nesystemovou vec, ze napisu vsechno co
potrebuji na konec do rc.d/rc.local - jenze kdo neni v obraze, tak se pak
nestaci divit ze mu konfigurace na takovem stroji nechodi.

JL.

Odesílatel: Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz>
amatersky dotaz: jak se v redhatu 8 rekne "chci mc". Normalne bych rekl
apt-get install mc, a mel bych mc, ale v RH jsem akorat spustil nejaky
mysovaci soft, co zhruba umoznoval vybrat si jestli chci vyvojarske
nastroje, nebo kancelarske, nebo graficke - ale jak rychle najit a
nainstalovat 'mc' - na to jsem neprisel (a dokumentaci necetl).