RedHat 8.0 - druhe prvni dojmy

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Říjen 7 15:49:11 CEST 2002

On Po, 2002-10-07 at 14:44, Kovar Jan wrote:

> To fakt nejaka distribuce umi?

Samozrejme. Kdysi se neslavne zapsala dselectem, ze ktereho na prvni
pohled mohla naskocit nezkusenym novackum husi kuze. Nicmene uz tehdy
umela rict "vlozte to a to CD" a umi to dodnes. Format prikazu, kterym
se privola libovolny balicek jsem popisoval v prapuvodnim dotaze.

Kdyz to tak sleduju, tak apt-get pro RedHat by mohlo prinest i vice
ovoce nez jen automaticke vyreseni zavislosti..

Petr