linux distr. a multiboot

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Říjen 7 16:35:44 CEST 2002

> Bohuzel takovy webdesigner ma obcas smulu, kdyz chce odladovat weby pro
> vicero prohlizecu. Koexistence ruznych verzi Internet exploreru v jednom
> systemu je nemozna. Takze musi pro kazdou verzi mit zvlast OS.

Takovy webdesigner by si mel opatrit patricne programove vybaveni. Videl
jsme (a par mesicu provozoval) soft, ktery verne emuloval chovani rozlicnych
browseru. Docela kvalitne. Mimochodem, lepsi je psat weby tak, aby hodily
vsude. Bez kkravinek typu stahovaci menu a podobnych silenosti.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz