Apache a kodovani

Jiří Chomát jiri na chomat.net
Pondělí Říjen 7 16:41:32 CEST 2002

Tak jsem to jeste overil a opravdu je to jak jsem psal.
Mam soubor kodovany ISO-8859-2 a spravne nastavenou HTML hlavicku a
presto mi to Apache posle tak ze to browser (Mozilla i Konqueror)
identifukuje jako ISO-8859-15. Cili cestina v haji...
Ta sama stranka nactena zvenku z webu ja kodovana OK.

Hral jsem si s direktivami v commonhttpd.conf jako je AddLanguage a
AddCharset a stejne se mi to nepovedlo :o(
Apache je 1.3.26 z MDK 9.0, nemate nekdo stejny problem ?

Diky za odpoved a radu
JCh
--
Jiri Chomat