linux distr. a multiboot

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pondělí Říjen 7 19:26:55 CEST 2002

Michal Kubecek wrote:

> Novější verze LILO to umějí také. Dokonce to dělají stejným způsobem.
> Jediný problém je v tom, že z Win98 ten C: těch druhých Win98 není vidět.

Právě proto máme linux, abychom mohli dat přetahovat tam a zpátky :-))

Ale vážně, nevím na co je někomu tolik windowsů. Myslím, že jedny mi se
svými neustálými pády bohatě stačí a kdybych je nepotřeboval na některé
win-only věci, tak už je dávno disk čistý :-))

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)