ucetnictvi pod Linux

Miroslav Kokrda miroslav.kokrda na i.cz
Pondělí Říjen 7 23:00:30 CEST 2002

On Mon, 7 Oct 2002, Petr Hracek wrote:

> Od ucetnich v nasi firme jsem slysel, ze existuji programy
> jako Money ci neco podobneho, ktere kdyz jim date jen "soubory",
> tak Vam to staci pro odevzdani na finacni urad. Nepotrebujete zadne
> papirovani.
> Jak jeste jednou podotykam rikali to nase ucetni.

 No to je supr ;)
 A dokazou nejak potvrdit prevzeti? Jako treba prevzali jsme 184KB
soubor v hodnote 22.000Kc ... :))
 To se jim snad davate naprosto v sanc, ne? Az to nekdo na financnim
"omylem" smaze a vam padnou windy s uctem a "nahodou" prijde kontrola z
financniho? Co pak?
 To je fakt zajimave, protezovat jednoho vyrobce ucetnoho software
timhle zpusobem !! ;)

Bye ...
S pozdravem ...
--