grub a win2000

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pondělí Říjen 7 23:23:38 CEST 2002

> dik za info, vyskusam, len ako je to s tou (podla mna) snahou win
> praskat sa do mbr? alebo to je uz minulost? da sa win2000 nejako
> povedat aby sa nedaval do mbr ale do zavadzacieho sektora oddielu?
> v man grub-install som nic nenasiel (ani v info grub-install).

grub sice neznam, ale pouzivam lilo na bootovani do rh a w2k a je to bez
problemu... pokud budete instalovat ty windows jako druhe, tak samozrejme
pocitejte s tim, ze vam prepisou bez jedine hlasky mbr (delaji to w95 -
w2k... s xp v tomto ohledu zkusenosti nemam)... s lilem je na to vcelku
jednoduchy "lek".. staci nabootovat prez disketu nebo rescue cdcko,
/etc/lilo.conf pridat dalsi bootovaci polozku... napr.

other=/dev/hdb1
optional
label=windows

a spustit /sbin/lilo .. tim sem vam opet do mbr nainstaluje lilo a mate to
vyrizene... po vybrani bootu do windows se preda rizeni programu ntldr,
ktery uz zpracuje klasicke windowsi boot menu vcetne vami zminovanych
polozek jako safe mod ap.
Vim ze jsem vam s grubem asi moc nepomohl, ale princip bude uplne stejny,
takze byste to mel z man grub vycist...

kocour