Red Hat 8.0 - prvni dojmy

Borek Lupomesky borekl na volny.cz
Pondělí Říjen 7 23:50:12 CEST 2002

On Mon, 2002-10-07 at 09:32, housj0am na karlov.mff.cuni.cz wrote:

> Co presne vam ohledne zvukovky vypise lspci? Na urcite verze toho viackeho
> zvukoveho chipsetu neni ani v kernelu ani v alse driver, nicmene se to da
> zprovoznit s drivery s www.viaarena.com. Takze je mozne, ze RH za to
> nemuze.

lspci vypíše toto:

00:11.5 Multimedia audio controller: VIA Technologies, Inc. VT8233 AC97
Audio Controller (rev 40)

   O www.viaarena.com vím, ale nějak jsem to tam úplně nepochopil... asi
se budu muset více snažit.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========