Puvodni iso image z CDcka

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Úterý Říjen 8 06:04:18 CEST 2002

Zkuste se podivat sem:
http://www.elis.rug.ac.be/~ronsse/cdfs/
Nejenze vam to umozni ziskat identicky iso image, ale cdfs filesystem se
muze hodit i na jine veci. Nekde bych snad mel mit i cesky preklad teto
	internetove stranky.

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj

Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 377 736 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz