ucetnictvi pod Linux

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Úterý Říjen 8 07:39:55 CEST 2002

On Mon, 7 Oct 2002, [ISO-8859-1] Jarda Mikulík wrote:

> To ze neni kompletni mi az tak nevadi, ale to ze tam jsou nepravdy mi uz
> vadi.

To jste byl vskutku konkretni. Kdyz dodate o neco rozumnejsi tvrzeni jsem
ochoten to me napravit, ovsem to co tam je napsano je moje vlastni
zkusenost s instalacemi ucetnictvi pod linuxe ktere sem udelal ja osobne,
zadne jedna pani povidala.

Kde je tedy ta nepravda? (Podotykam, ze ac tam bohuzel neni uveden datum,
souhrn je temer rok stary, pokud se neco zavazneho zmenilo rad bych to
vedel! Uz kuli tomu ze bych ucetnictvi pro linux bral vsemi 10ti.)