RH7.3=>RH8.0

Pavel Krizek pavelkr na umtn.fme.vutbr.cz
Úterý Říjen 8 08:58:29 CEST 2002

            Upgradoval jsem RH7.3 na verzi RH8.0 a moc mě nová verze nepřesvědčila o správném chodu.
HW: Duron 800
        640M RAM
        Via chipset

            Je pravda, že cesta k RH8.0 byla upgradem RH7.1=> RH7.3 což proběhlo v naprostém pořádku, ale další inovace na RH8.0 už má svoje mouchy.

1. Zvuková karta se detekovala správně, ale problém s natažením modulu.
2.  v X se na monitoru objeví místy tenký proužek, pak se přepíše, objeví se zase někde jinde, apod.
3. na konzole např. v mc se místy přepisují okraje mc, po přepnutí virt. obrazovky to naskočí jakoby nic.
4. problém s rekompilací jádra z originálního .config

                                                                        Déle už jsem neztrácel čas, takže jsem provedl tvrdou instalaci.
                                                                                                            Křížek