VIA VT8233 - AC97 (Re: Red Hat 8.0 - prvni dojmy)

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 8 09:50:42 CEST 2002

> lspci vypíše toto:
> 00:11.5 Multimedia audio controller: VIA Technologies, Inc. VT8233 AC97
> Audio Controller (rev 40)
>
> O www.viaarena.com vím, ale nějak jsem to tam úplně nepochopil... asi
> se budu muset více snažit.

S timhle cipem by alsa nemela mit problem. S alsou nelze (nebo neslo,
nevim, co se za poslednich par mesicu stalo) rozbehat stejny cipset s
pripojenym pismenkem A (coz na prvni pohled vypada jako kosmeticka zmena,
ale ve skutecnosti jde o dost zasadni rozdil).

-- Honza Houstek