Oracle db server na Intelu - zkusenosti?

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Říjen 8 11:03:14 CEST 2002

On Tue, 2002-10-08 at 09:43, Honza Petrous wrote:
> Dobry den,
>
> nase firma provozuje Oracle DB server stale jeste
> na Unixware 7. Jelikoz vyvoj Unixware je jiz delsi
> dobu zahalen velkou mlhou a je treba jiz notne
> zastarale Orakulum 7 povysit na podporovany typ,
> tak neni na Intelu asi jina moznost nez Linux.
>
> Potreboval bych nejake info ohledne praktickych
> provoznich zkusenosti z provozu Oracle 8 & Linux
> nejlepe v prostredi s min. 300 soubezne pracujicimi
> uzivateli. Predpokladame, ze klientska aplikace
> (Oracle developer 6, terminal. rezim) pobezi "vedle",
> problem je spise s vykonosti DB serveru.

> [...]

to je ako pytat sa ci pobezil linux na nejakom hardveri
to je tazko povedat vzhladom na to ze ora moze byt zkonfigurovany na
tisicoraky sposob
v zasade sa mi to zda trosku slaba konfiguracia pokial mate velke
mnozstvo dat (co predpokladam) a planujete 9i
ono odpoved je velmi zkreslena, uznavam kedze hovorime velmi vseobecne
mal som docinenia s databazou ktora mala okolo 10 GB, stovky webovych
uzivatelov sucasne a na data sahali javove aplikacie
soft bol 8i na compaq proliante s 4x 1G Xeon a myslim 2GB RAM, externy 3
chanel RAID. Dalo dost prace nez sa to dalo do pouzitelneho stavu a
myslim ze dost sa tam u nich teraz vyplakavalo ze musia pouzit 9i koli
ora supportu, pretoze 9i na singlew nod je pomalsi (vo vseobecnosti)
Faktom zostava ze ora je nativny na sparcoch a tym padom aj rychlejsi na
sparcoch. Trosku stracam kontakt zo solarisom na velkych strojoch ale
takto rok dozadu sa za roumne prachy (= mierne viac ako za intel zelezo)
dali kupit sun servery s podobnym vykonom ale pre oracle podstatne
lepsie.
ked tak napiste co konkretne vam na tom bezi, trosku o konfiguracii a
tak aby sa dalo trosku viac odhadnut
ono oracle tuning je tak trochu magia :(

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com