Hlaseni jadra

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 8 11:17:53 CEST 2002

> myslim, ze jde o ARP tabulku, ktera se Ti zaplnila (ma tusim imlicitne
> natvrdo nastavenou velikost max 1024 zaznamu).
> Pravdepodobne se to stalo na routeru zkrz kterej jde vetsi rozsah
> IPcek (routovany na eth ne na dalsi router) a nekdo je skenuje. ARP
> tabulka se zaplnila <incompleted>) zaznamy pro neexistujici stanice...
> Po odezneni skenu by se melo vse vratit do normalu

V 2.4.19 je jakase EXPERIMENTAL volba, ktera umoznuje, aby ARP tabulku
udrzoval externi arp daemon. Takze pokud by vam to pretekani zpusobovalo
nejake potize (coz by ale nemelo), tak by vas tohle mohlo zajimat.

-- Honza Houstek