gnupg

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Říjen 8 11:38:01 CEST 2002

On Tue, 8 Oct 2002, Marek Lang~Globe Internet wrote:

> po instalaci RH 8.0 mi gpg porad hlasi : Warning: using insecure
> memory!
> Linux i Wokna behaj na jednom disku.
> Nejak nemuzu prijit na to proc to hlasi.
> Nevite nekdo jak na to ?

To je pouze varovani, ktere znamena, ze se gpg nepovedlo provest mlock()
na stranky pameti, ktere chce z bezpecnostnich duvodu ochranit pred
odswapovanim na disk.

Bud muzete z gpg udelat setuid root (gpg se zbavuje afaik rootovskych prav
ihned po uspesnem mlock()), nebo pouzit parametr --no-secmem-warning -
zalezi na osobnim vkusu, co vam pripada mene nebezpecne ;)

> Dekuji za kazde nakopnuti :o)

/kick

--
JiKos.