par problemu s RedHat 8

Úterý Říjen 8 12:04:22 CEST 2002

Jiří Václavovič píše:
> 4) stahnul jsem si drivery z nvidia.com a nefunguje mi rpm --rebuild -
> rpm tvrdi ze tenhle parametr nezna, zmenilo se neco? jinak z *.tgz
> souboru se to prelozilo v pohode a drivery fungujou.
rpm (8):
   Executing rpmbuild
       The  build  modes of rpm are now resident in the /usr/bin/rpmbuild exe-
       cutable.
       Install  the rpmbuild package, and see rpmbuild(8) for documentation of
       all the rpm build modes previously documented here in rpm(8).

Manuálové stránky, to vám je věc. Pak tu máme nějaké změny v chování, aha,
/usr/share/doc/rpm-4.1/CHANGES
případně změny v balíčku,
rpm -q --changelog rpm