EBANKA! (Raiffeisenbank snad taky)

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Úterý Říjen 8 12:49:22 CEST 2002

======================================

Zda se, ze to prece jen vyjde.
Tady je dopis, ktery jsem dostal:
--------------------
Vážený pane Tošovský,
děkujeme za Váš dotaz a sdělujeme Vám následující.

V prosinci tohoto roku bude pro klienty uvolněna nová verze Webkonta
( předpokládaný datum 16. prosince ), která nebude záviset na konkrétním
operačním systému nebo prohlížeči.

Omlouváme se za způsobené problémy a doufáme, že Vám nová verze Webkonta
bude vyhovovat.

S pozdravem
Daniela Vavrečková
Fulfilment tým
Raiffeisenbank

Vzhledem k velmi nizkym poplatkum bych to vice nez
uvital. eBanka umi vsechno mozne, ale je dost draha.

Rozhodne se mi tento pristup zda daleko vstricnejsi
nez je tomu u jinych bank, ktere Vam proste napisou,
ze musite mit windowsy+explorer a smitec.

--
zdravim
Tosovsky