Puvodni iso image z CDcka

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Říjen 8 13:35:32 CEST 2002

> Logical block size is: 2048
> Volume size is: 355632
> Joliet with UCS level 3 found
> Rock Ridge signatures version 1 found

> Pricemz delka je: 728334336

> coz presne sedi

> Neni problem s dlouhym CD prave v teto mechanice ?

Jeste kdyz se vratim k tomuto postupu, abych vyloucil moznost "nevhodne"
cdromky, zkusil jsem to jeste stahnout pres vypalovacku NEC a tam jsem
skoncil na stejne chybe o par kB driv. Z cehoz jsem usoudil, ze opravdu je
problem ten, ze obe ty mechaniky nedokazou cist dal a chtel to zabalit.
Ale pak me napadlo zkusit CD3, ktere ma jenom asi 450MB, ze pokud je postup
dobre, tak tady to musi projit. Neproslo.
Podle isoinfo je CD3:

Logical block size is: 2048
Volume size is: 233648

ale pokud jsem ho zkusil stahnout, dostal jsem se opet ke stejnym chybovym
hlaskam, vznikl _korektni_ iso image (jde montovat pres loop) a ma jen
467292 kB, takze min nez udava isoinfo. Tohle uz mechanikou nemuze byt!

S pozdravem Zdenek Bohm