network packet filtering - ip_tables.o

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 8 14:10:17 CEST 2002

> Dobry den
> 	Snazim se rozchodit ip maskaradu, a neni mi jasna jedna vec. V
> konfiguraci jadra (2.4.19) nelze network packet filtering skompilovat
> jako modul, ale jenom do jadra, a to je podle meduvod, proc nelze
> natahnout modul ip_tables.

# uname -a
Linux sarlacc 2.4.19 #1 Wed Oct 2 20:08:31 CEST 2002 i686 unknown

# lsmod
Module                  Size  Used by    Not tainted
iptable_filter          1696   0  (autoclean) (unused)
ip_tables              11136   1  [iptable_filter]

Takze problem bych hledal ve vasem kernelu.

-- Honza Houstek