Mandrake 9.0 a Kylix 3

Ludvík Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Úterý Říjen 8 14:56:26 CEST 2002

Zdravím,

tak jsem si zkusil nanstalovat Linux Mandrake 9.0. Pěkné, moc pěkné. Ale při
pokusu nainstalovat Kylix 3 jsen dopadl natvrdo a na beton. Vim, neni uvedený
v podporovanych distribucich, ale v mamualech k instalaci jsem se docetlm ze
je nutne dane jadro,pripadne vyssi. Takze jsem (tak trochu) predpokladal, ze
by to (snad) mohlo jit.
Nejde.
Pri pokusu o spisteni instalacniho skriptu to ohlasi nasledujici a skonci :

bash: ./setup.sh: /bin/bash: bad interpreter: Permission denied

Kdyz zkopiruji tento skiptik z CD na disk, spustit jde. A celkem pochopitelne
ohlasi, ze mu rada veci chybi a skonci.

Kdyz jsem se zkusil podivat na atributy, taky jsem dostal "zajimavou" odpoved:

[root na vlcek cdrom2]# lsattr setup.sh
lsattr: Inappropriate ioctl for device While reading flags on setup.sh

A jen prp uplnost :
[root na vlcek cdrom2]# ls -l setup.sh
-r-xr-xr-x    1 root     root        17641 srp  1 19:38 setup.sh*

CD-Rom JE namontovane !!l

Umel by mi nekdo rict, co ta prvi hlaska (bad interpreter:) ma znamenat ???

Holt se asi vratim k nizsi verzi RH (treba).

Diky

--
L.Vlcek