network packet filtering - ip_tables.o

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 8 15:00:10 CEST 2002

> No, a to prave nevim kde. Pouzivam menuconfig na konfiguraci kernelu,
> a ten mi NEDOVOLI skompilovat network packet filtering jako modul <M>
> , dovoli mi pouze <*> coz (jestli to dobre chapu) zname na ze driver
> bude skompilovany jako soucast jadra ne ?

Neni tam urcite <*>, ale [*] a to skutecne znamena, ze tato soucast nelze
skompilovat jako modul (bud jsou takto oznaceny urcite casti jadra, ktere
nejsou ci nemohou byt k dispozici jako modul, nebo pak volby modulu).

Moduly pro iptables jsou v menu "IP: Netfilter Configuration --->". Tam si
skutecne muzete vybrat, zda chcete modul nebo monolit.

Pridavam prislusnou cast z meho .config, je samozrejme mozne, ze vy
potrebujete neco jineho ...

#
# Networking options
#