Chybi mi /proc/bus/pci

sci scipraha na applet.cz
Úterý Říjen 8 16:29:27 CEST 2002

Dobry den,
rad bych na jednom pocitaci zprovoznil nejake PCI karty, ale nejde to
a nejde i kdybych se rozkrajel. Na tento problem jsem jeste nenarazil.
Jde o distribuci SuSE 8.0, ale dela to i 7.3, takze jadro je v zakladnu
obdobne.
Instalaci jsem provedl na dvou ruznych pc a na jednom jsou karty
nalezeny
bez problemu a na druhem nenajde ani jednu. Zjistil jsem, ze se mi na
tom
problematickem pc neukazuje vubec nic v /proc/bus. Proste tam chybi
adresar
pci. Cim by to mohlo byt?
Pri kompilaci jadra jsem nasel i volbu, ktera by mela umoznit rozlisovat
PCI
zarizeni podle jmen, ale to nepomohlo. Prelozil jsem jadro pro AMD, taky
nic

OK pc obsahuje PIII na desce s VIA Apollo PRO133+
BAD pc ma AMD Duron 1200, deska je SIS 740 (K7SOM)
Na obe pc jsem dal SuSE 8.0 s default kernelem (2.4.18)

Vedel by nekdo, co s tim?
S pozdravem Michal Vojan