Metacity (upadek window manageru?)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 8 16:44:34 CEST 2002

Petr Tomasek wrote:
: On Tue, Oct 08, 2002 at 12:15:47PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: > Petr Stehlik wrote:
: > : Celkem jsem se tesil na Metacity (az bude jednou v Debianu GNOME2),
: > : protoze o Metacity jsem slysel, ze je napsano jednoduse a ucelne - nema
: > : 10 spatnych moznosti pro kazdou volbu atd. Co ted pise Jenda je trosku
: > : desive.
: >
: > 	Metacity je asi pro bezneho uzivatele dobre. Spatne na Gnome2
: > je, ze vyresili dualitu workspace/viewport tim horsim zpusobem - totiz
: > existuji jen workspaces a ne viewporty, pro ktere sawfish ma lepsi
: > podporu (navic workspaces jsou oddelene, cili nemuzu mit kus okna
: > na jednom workspace a zbytek na druhem, atd.
: >
: > 	Metacity zacne byt spatne v okamziku, kdy chcete neco konfigurovat.
:
: Metacity se konfiguruje pres gconf registry. Existuje na to konfiguracni
: nastroj (tusim 'metacity-setup', viz www.gnome.org -> databaze programu),
: ktery je ale vyvijen nezavisle na metacity.

	Zkompiloval jsem, spustil jsem. Umi to nastavit focus, nainstalovat
theme a nastavit pocet workspaces. Cili priblizne to, co umi GNOME
Control Center.
:
: Pripadne muzete volby editovat primo pomoci gconf-editoru...

	gconf-editor umi volby prohlizet, ale pri pokusu o editaci
to prohlasi cosi o pristi verzi :-(

	Nicmene jsem aspon zjistil, jak se jednotlive promenne jmenuji
a zkusim je nastavit pres gconftool.

-Yenya

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|