IP TABLES - delsi

Dalibor Straka dast na regionet.cz
Úterý Říjen 8 18:21:28 CEST 2002

Dobry den,

jestli delate spravu Linuxu na skole v Praze muzu Vam s tim pomoci. Budu
ted na civilce. To, ze se o to nebudete moc starat je dost blby (co
logy?). Muzu Vam poslat super zdokumentovanej skript pro firewall
postaveny na iptables. Pochopil to i muj sef s logem M$ vytetovanym v
mozku. Skoro mi za to nechtel ani zaplatit jak se mu to zdalo jednoduche
:o).

-- Dalibor Straka