par problemu s RedHat 8

Borek Lupomesky borekl na volny.cz
Úterý Říjen 8 23:35:41 CEST 2002

On Tue, 2002-10-08 at 11:24, Jiří Václavovič wrote:

> nesedim ted u toho pocitace, ale mam pocit ze urcite nefunguji hackovane
> R, T, D naopak treba S ano.

   Já jsem to teď cvičně zkusil a spíš mi přijde, že nefunguje háček
jako mrtvá klávesa. Tzn. ř přímo napíšu, ale přes dedkej nikoli. Tím
pádem nelze napsat velká písmena s háčky. Zajímavé - holt to ještě moc
odladěné nemají.

   Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========