hylafax - no local dialtone

Roman LISZKA liszak na volny.cz
Středa Říjen 9 08:38:50 CEST 2002

jan.gajdorus na greep.cz wrote:

>Dobry den,
>nainstaloval jsem Hylafax na distribuci Suse 7.1.
>Vsechno je ok, pouze pri odesilani faxu (z Win, klient Cypheus) hylafax vrati chybovou hlasku no local dialtone.
>Je mi jasne, ze v Cechach tahle vlastnost nefunguje, ale moje experimenty z nastavenim modemu (config.ttyS0) byli neuspesne.
>Nevite nahodou co je potreba zmenit, aby modem nekontroloval oznamovaci ton (jaky at prikaz) ?

Treba pripsat X3 pred vytocenim cisla. Ja to mam pripsane primo takto:

ModemDialCmd:        ATX3DT%s

najdete v konfiguraku (config.ttyS0) nebo jej tam doplnite jako
samostatny radek. Dalsi podrobnosti viz manova stranka.
Mam jeste jeden tip, mate-li pobockovou ustrednu, pouzijte ATX3DT0,%s
tak zajistite vytoceni 0 pro dosazeni vnejsi linky pred kazdym cislem
automaticky.

>P.S. Kdybyste mi treba mohli poslat Vasi kofiguraci, bylo by to super

Konfigurace je odvisla od konkretniho modemu, takze jiny modem, jina konfigurace (viz. adresar config), takze uzijte tu, co mate vygenerovanou a upravte.

	S pozdravem Roman LISZKA