Záznam videa - zrychlený - po změně HW

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Říjen 9 09:38:33 CEST 2002

Dobrý den,

mám problém se záznamem videa po změně HW, z PII 433 MHz
na AMD Athlon 1667 Mhz.

Záznam, nezávisle na nastavení voleb, je prováděn chybně
a při přehrátí pak proběhne rychle jako při přetáčení na
videu, včetně zvuku.

Zkoušel jsem překonfigurovat, zkompilovat a nainstalovat
celý balíček Avifile, ale nápravu to nezjednalo.

Domnívám se, že to je nějakou interní volbou, ovlivňující
snímání snímků podle systémového clocku, ale nevím jak to
napravit.

Zdraví,

Oak

Reklama:
Nenechte si ujit novy film Woodyho Allena "Hollywood Ending" - blaznivou
komedii o tom, jak se ve tme strefit do cerneho. V kinech od 3.9.2002.
Sledujte http://www.hce.cz