VIA VT8233 - AC97 (Re: Red Hat 8.0 - prvni dojmy)

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Středa Říjen 9 10:29:10 CEST 2002

Dobrý den, chip VT8233A lze rozchodit pomocí ALSA projektu 0.9.0rc3, pokud
je chip bez oznacení A stací verze 0.5.cosi. S pozdravem RT

--
Trnka Radek

> lspci vypíše toto:
> 00:11.5 Multimedia audio controller: VIA Technologies, Inc. VT8233 AC97
> Audio Controller (rev 40)
>
> O www.viaarena.com vím, ale nějak jsem to tam úplně nepochopil... asi
> se budu muset více snažit.

S timhle cipem by alsa nemela mit problem. S alsou nelze (nebo neslo,
nevim, co se za poslednich par mesicu stalo) rozbehat stejny cipset s
pripojenym pismenkem A (coz na prvni pohled vypada jako kosmeticka zmena,
ale ve skutecnosti jde o dost zasadni rozdil).

-- Honza Houstek