Omezeni pristupu k Apache

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 9 11:53:32 CEST 2002

> S tim se holt neda nic delat. Pouziji-li logresolve, nektere IP
> (specielne tato) nemaji odpovidajici reverzni zaznam. Kdyz jsem
> prozkoumal cely log tak 90% "utoku" jde z IP bez reverzniho DNS.
> Nevite, jestli lze nastavit Apache, aby nejdrive provedl overeni IP a
> pote ji teprve vpustil? A pripadne jaky to ma nasledek na vykon.

  Zapnout to jde, ale jesti se podle toho da omezit pristup, to opravdu
nevim. Ale pokud vam nedelaji tyto "utoky" vylozene problemy, tak zapnutim
DNS resolvingu si je dost mozna pridelate :-)

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----