OT: INVEX - DVD HALL - Animovany film

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Říjen 9 12:15:48 CEST 2002

DD.
Omlouvam se za Off topic. Vcera jsem byl na INVEXu a zahledl jsem u jednoho
stanku ukazky z nejakeho filmu. Nejdriv se mi zdal nejaky divny obraz, ale
pak jsem zjistil, ze ten film je kresleny. Akorat, ze byl kresleny tak, aby
se ty animovane postavy co nejvic podobaly skutecnym lidem. Bylo to nejake
scifi. Zahledl jsem jsem kosmickou lod, nejakeho aliena. Je tu nekdo, kdo se
zajima o filmy, kdo by mohl vedet nazev toho filmu? Priznam se, ze jsem neco
zaslechl o nejakem animovanem scifi filmu, ale neprikladal jsem tomu
dulezitost.
Mimochodem, zda se ze technika pokrocila dal, nez jsem cekal. Za chvili
nebude potreba hercu. ;-)

Jeste jednou omluva za Of topic.

TNX