Puvodni iso image z CDcka

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Říjen 9 12:41:16 CEST 2002

Josef Vogeltanz napsal:
> Uznavam, ze za dane situace, kdy se takto zkompilovany modul tluce s
jadrem
> (tedy alespon s nekterymi - verze/originalni/vlastni) je tento filesystem
> malo pouzitelny.
> Na druhe strane jsem to vsak nemohl tusit. Mel jsem to predtim v SuSE 7.3
na
> originalnim i vlastnim jadre a po vcerejsku bez problemu i na SuSE 8.0 s
> originalnim jadrem 2.4.18

Z vasi reakce mam hodne neprijemny pocit, ze si snad myslite, ze vam vasi
dobre minenou snad radu vycitam. To ne!
Naopak diky za kazdou radu. Aspon jsem si vyzkousel, na co uz nikdy nesahat
:-))

Jarda Mikulik napsal:
> Hmm, ja nemam s cdfs nejmensi problem na ruznych pocitacich. Pouzivaji
> ho u nas i BFU :-)
> Je ale fakt ze mam Debian 3.0, takze bych to doplnil panbuh s temi co
> maji MDK ;-D

Ale, ale panove, prece tu nebudeme flamewarit! On ten Mandrake ma neco do
sebe. Ovsem nepocitam mezi to zavislosti balicku v novem MDK 9.0, ze kterych
mi vstavaly vlasy na hlave.
Z nejskvostnejsich perel jsem pro vas vybral tyto:

Apache server zavisi na lynxu. Moudre je zde tedy vyreseno, ze http server
je vam zbytecny, kdyz si stranky stejne nemate cim prohlednou.
Devel balicek Qt zavisi na devel balicku PostgreSQL. Proc? Inu, nevim...
MySQL nemuzete provozovat bez nainstalovaneho Perlu. Pravdepodobne proto, ze
nejnovejsi verze MySQL byla (vzhledem k castym drivejsim kritikam, ze kdyz
uz je server tak jednoduchy, nemel by byt aspon tak proklate rychly)
prepsana do perlu, aby se rychlost srovnala s komercnimi SQL servery.

> BTW., jak si na tom stoji RedHat? MDK je predelany RH, tak by mne zajimalo
> jek na tom je.

To nevim, ale muzu vam slibit, ze ho kvuli zjisteni, ze stejne spatne,
instalovat nebudu :-)

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Omlouvam se vsem zarputilym mandrakistum, za lehci ton tohoto
prispevku. Snad byl zpusobeny tim, ze cdfs na nove instalaci MDK 9.0 sice
nezpusobil pad (jak jsem psal), ale dnes jsem zjistil, ze dost drsne zaradil
na disku (e2fsck si mohl urvat hlasivky), takze to budu muset asi
preinstalovat.