externi diskove pole

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 9 12:47:32 CEST 2002

> Sorry - mel jsem jeste dopsat, ze prave fdisk na zarizeni,ktere bych
> tipoval jsem zkousel,ale netrefil jsem se ...

> Muzete mi tohle nekdo prosim lehce vysvetlit - co znamena MAJOR/MINOR
> number . Podle toho a zdrojaku ovladace k te karte by se to asi dalo
> dohledat, ne ?

  Prave - tohle zavisi ciste na tom ovladaci. Je potreba si zjistit (bud z
dokumentace, nebo ze zdrojaku), jake pouziva major/minor number a prislusne
zarizeni v /dev najit nebo vytvorit. Pripadne jeste muzete zkusit nejake RD
zarizeni (nebo nebi u toho driveru skript na vytvoreni tech zarizeni?)

								Michal

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----