Apache a kodovani... pouceni

Jiří Chomát jiri na chomat.net
Středa Říjen 9 13:37:06 CEST 2002

Nedavno jsem psal o potizich pri zobrazovani cestiny...
Apache mi posilal stranky jako ISO-8859-15 a at bylo v <http-meta-equiv>
napsano jake kodovani chtelo tak to prohlizece sverepe zobrazovali jako
iso-8859-15

Pouceni je takove ze nemame podezrivat hned prvniho na rane... tedy
apache. Pokud totiz mate v php.ini nastaveno defaultni kodovani jako
ISO-8859-15 a text/html tak se svetovosti s cestinou  nedopracujete at
mate sebelepe Apache nastaveneho... a pritom si staci vypsat phpinfo() a
je jasno...

Diky za pomoc Vsem co mi radili :o) prece jen jsem na to prisel sam.
JCh