ucetnictvi pod Linux

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Středa Říjen 9 13:27:59 CEST 2002

On Tue, 8 Oct 2002, Jarda Mikulík wrote:

> Ja mám osobně odzkoušeno Money 6 - chodí bez problémů včetně instalace,
> přídavných modulů a i čeština se dá nastavit na obrazovce tak, aby to
> bylo možné provozovat třeba i v okně pod X-Window. Člověk s tím musí
> strávit trochu déle než 5 min. Má to sice záludnosti, ale jaxem řekl už
> výše, dá se nainstalovat a rozchodit.

 Zrovna s Money sem ztravil vice casu nez jen 5minut. Na webovych
strankach cigleru byl totiz jaky prapodivny vadny archiv. Dopisoval jsem
si dokonce primo s nekym od cigleru protoze archiv byl navic .exe
rozkomprimovatelny pouze pod win32 coz nebylo nejstastnejsi reseni.
Slibovali ze tam daji i zip, zda se tak stalo nevim.

 Instaloval jsem ho nekolikrat na ruznych pocitacich a mate pravdu ze na
jednom se mi ho jednou povedlo nainstalovat, tak aby fugoval, bohuzel se
mi to nepotedlo zreprodukovat.
Vzhledem k tomu, ze instalace je grafickem modu DOSu, na konzoli bez
grafiky ho nenainstalujete a jedine reseni je pod X. Tam se mi ovsem tusim
vzdy instalace sesypala. Jedine reseni jsem tak nasel pres instalaci na
nativ MS-DOS/WINDOS a prekopirovat.

 Kdybyste se o sve reseni chtel s ceskou komunitou podelit, jiste by vam
spousta lidi byla vdecnych, vcetne mne.

>      Jarda
>
> PS: Víte o tom, že pošta do vaší soukromé schránky se mi vrací?

 Za to se omlouvam, na druhou stranu doufam, ze se tak stava kazdemu kdo
ma spatne revezni dns zaznam u mailu ze ktereho pise. Usetri mi to trochu
spamu, ktereho je diky teto konferenci pozehnane.