OT: Elektricka revize serveru?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Říjen 9 15:34:47 CEST 2002

Michal Dobes wrote:
> 	Zdravim,
>
> 	mam dotaz zejmena na provozovatele dlouhodobe bezicich serveru.
> Jak resite pravidelne elektricke revize? Uz mi tu zase po roce votravuje
> revizak a chce vse vypnout, at si muze premerit izolacni stavy a spol
> na zdrojich atd. Kdo ma porad kazdej rok zkoumat, ci jak casto, jak se
> kterej ten kram korektne vypina. :-((
> A jak ma pak hlavne clovek soutezit v uptime, pokud vsude nema minimalne
> dual hot-swap zdroj se samostatnou pripojkou na kazdy blok (pominme
> decentne stav, ze revizak rve, kdyz mu jen dam do ruky postupne jeden
> [...]

To slysim poprve, ze je neco takoveho nutne.
Server mame u naseho ISP a tam nikdo nic takoveho nechtel.
(Uptime zhruba 558 dni (pocitadlo uptime ukazuje 61 dni,
protoze po 497(8?) dnech pocitadlo preteklo (11.8.2002)
  a tak od te doby pocita znova od nuly.)

Btw. jaky predpis to narizuje, tu revizi ?

Roman DAVID