Oracle db server na Intelu - zkusenosti?

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Říjen 9 17:22:05 CEST 2002

On Tue, 2002-10-08 at 15:45, Jaroslav Lukesh wrote:

> Počítejte s tím, že unixware je laděný na výkon FS při malé vlastní režii
> CPU (asi jako novell) a linux tu režii má větší.

nerad by som zabiehal do prilisneho OT ale v oboch pripadoch tuning OS
predpoklada priamy pristup na disk v danom filesysteme bez kesovania atd
na urovni OS kedze toto si zabezpecuje oracle sam
co sa raw tyka, vykonovo je lepsia ako bezny filesystem bez nastaveni,
ale iba rovnako dobra ako FS s nastavenim. Okrem toho je raw ovela
tazsie administrovatelna vzhladom na to ze nie je dost utilit ktore by
ulahcovali spravu.
Niekde na oracle.com som cital o tom pekny clanok kde sa vysvetluju
vyhody a nevyhody a vychadza z toho nepriamo ze raw bol vlastne
marketingovym magnetom v istych dobach, ale jeho nasadenie je sporne.

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com