IPTABLES -- skript

Středa Říjen 9 18:52:10 CEST 2002

On Wed, Oct 09, 2002 at 06:14:07PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:
> Kontrolni otazka: lze kazdou zmenu provest postupnym pridavanim a ubiranim
> jednotlivych pravidel tak, ze kazdy mezikrok lze povazovat za funkcni
> konfiguraci? Ja si tim jisty nejsem.
Ja som si na 99% isty ze to ide. Mozes to docasne presmerovat do inych cejnov
a potom nove pripojit. Aspon som s tym nikdy problemy nemal a robim to skoro
kazdy den.

> Nicmene inteligentni skript muze v principu vzit stavajici konfiguraci a
> pozadovanou novou a misto "vsechno vylejt a znova" provede jen pozadovane
> zmeny. Pak nebude o nic horsi nez rucni "on-line" uprava.
Iste, preco by sme to robili jednoducho, ked sa to da zlozite?

> Jinak temer atomickou zmenu lze provest tak, ze v chainech, ktere vola
> primo kernel, je jen volani jineho chainu. Nova konfigurace se nasype do
> chainu s jinym jmenem, v systemovych se "prehodi ukazatele" a pak
> se nakonec zrusi stare chainy.
Yo, presne takto robim rekonfiguraciu za behu.

> --Pavel Kankovsky aka Peak
Bye,

                   Press every key to continue.