RH 8.0 + Samba + Win2000SRV AD jako DC

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Středa Říjen 9 20:43:12 CEST 2002

Zmarzlák Milan wrote:
 > DD, zkousel nekdo z vas vyse uvedenou kombinaci? I kdyz Sambu v siti
 > vidim a do nasdilenych adresaru se dostanu, nemohu napr. nastavit
 > detailnejsi prava pro adresar, protoze si Samba nevezme z Win2000
 > udaje o uzivatelich. Musel bych tedy udrzovat dve dtb. uzivatelu -
 > jednu na Win2000 a stejnou na RH+Samba. Sambu do domeny Win2000 bez
 > problemu prihlasim (smbpasswd), se souborem smb.conf uz jsem taky
 > delal pomalu psi kusy, nicmene stav porad stejny. milan

Myslim, ze to bude slozitejsi. Detailni prava jdou nastavit jen pokud je
Samba slompilovana s ACL /nevim jestli je to vylozene nutnost, ale je
pak lepsi mit i filesystem s ACL (napr. XFS)/.
Dale bych zkontroloval nastaveni security. Ale jak na Active Directory
to vazne nevim. Mozna LDAP? Snad bude vedet nekdo jiny...

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz