IPTABLES -- skript

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 9 22:29:12 CEST 2002

> Aha, nepresne som sa vyjadril. Myslim si, ze sa to da vzdy spravit tak,
> aby funkcnost nebola prerusena, ale mozu vzniknut nepresne udaje v
> accountingu, pokial to nemas dodatocne osetrene.

Jde o to, ze pokud je treba delat zmeny ve vice systemovych chainech, tak
to pomoci metody v prvnim odstavci nelze udelat v jednom kroku. Pavel
Kankovsky si totiz mysli, ze pokud mam vychozi konfiguraci A a chci dostat
konfigurati B, tak je treba to udelat v jedinem kroku, protoze mezistavy
nelze povazovat za funkcni konfiguraci (ovsem vyskytl se tu i opacny
nazor).

-- Honza Houstek

P.S. Jake je asi tak riziko kompromitace serveru kvuli nekolika desetinam
sekundy, kdyz se vycisti iptables a spusti se skript s novou konfiguraci?