lm_sensors a VIA VT 82C586B Apollo ACPI

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Středa Říjen 9 22:24:43 CEST 2002

Dobry den,
rad bych si meril teplotu v pocitaci (hlavne protoze se bude stehovat na
zimu ven), ale mam smulu, protoze mi nefunguje lm_sensors

# modprobe i2c-proc
# sensors
No sensors found!

Podle detekce mam VIA VT 82C586B Apollo ACPI, jinak o te desce nevim
skoro nic. Jeste na ni je napsano VA-502, KK8268137, B86K58-B, Made in
China. Dokumentace k lm_sensors tvrdi, ze kdyz to nefunguje, neda se nic
delat.

  Q: No error messages, but still i2c doesn't seem to work.

  A: This can happen. This driver uses the pins VIA recommends in their
     datasheets, but there are several ways the motherboard manufacturer
     can actually wire the lines.

Nemate nekdo podobny problem nejlepe uz vyreseny? Nechci se tak snadno
vzdat, ten pocitac jsem slozil ze srotu, ale postupne roste jeho
dulezitost a tak bych ho mel rad pod kontrolou.

Neco jsem objevil tady
http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0207.2/0947.html
ovsem jelikoz nevladnu anglicky, nevim jestli mi to pomuze.

Jadro mam 2.4.18-4SGI_XFS_1.1
lm_sensors-2.6.1-1

Predem diky za jakoukoli radu

--